Op 16 Mei 2017 verzamelen we weer voor een nieuwe Ronde vanuit Leuven(onder voorbehoud)

Dit Blog is bestemd voor alle wielrenners van de"Ronde van de Pipeline" en alle andere fiets enthousiastelingen.

De ronde van de pipeline is een jaarlijks terugkerende wielermeerdaagse door België en/of Nederland.

De wielrenners zijn allemaal (oud)medewerkers van de Defensie Pijpleiding Organisatie en van de Belgian Pipeline Organsation.

Het is één en al gezelligheid en het fietsen doen we erbij !

donderdag 17 juli 2008
Zoals u kunt zien gebeurd er de laatste tijd niet zo heel erg veel met het weblog, maar niet getreurd, de vele regen zorgt er wel voor dat ik de tour de france goed kan volgen.
Maar als het weer het enigszins toelaat pak ik de fiets en rij ik mijn rondjes, alleen of met mijn toerclubbie, zo reden we ook op 5 juli weer een sponsorrit, want ja die mensen moet je te vriend zien te houden.

Van deze tochten maakt één van onze toerclub leden altijd een leuk verslagje, regelmatig komt het dan ook voor dat dit in ons plaatselijke "leugenaartje" wordt vermeld.

Hieronder staat het kranteknipsel van deze rit. (voor het volledige verslag en foto's kunt u altijd kijken op de site van toerclubhoogvliet )



(klik op het knipsel voor een vergroting)

0 reacties:

Een reactie posten