Op 16 Mei 2017 verzamelen we weer voor een nieuwe Ronde vanuit Leuven(onder voorbehoud)

Dit Blog is bestemd voor alle wielrenners van de"Ronde van de Pipeline" en alle andere fiets enthousiastelingen.

De ronde van de pipeline is een jaarlijks terugkerende wielermeerdaagse door België en/of Nederland.

De wielrenners zijn allemaal (oud)medewerkers van de Defensie Pijpleiding Organisatie en van de Belgian Pipeline Organsation.

Het is één en al gezelligheid en het fietsen doen we erbij !

vrijdag 13 maart 2009
In een van mijn laatste berichten sprak ik nog over afzien maar vanaf vrijdag de 13e maart is de ommekeer ingezet naar een acceptabel niveau, tja er moeten nog wel wat meer kilometers gemaakt worden maar, de opbouw is in volle gang!
In de afgelopen dagen heb ik totaal zo'n 140 trainingskilometers gemaakt en ik moet zeggen het gaat me steeds weer wat beter af.
Vrijdag heb ik de hieronder afgebeelde rit gereden en dat was weer als van ouds, geen last van de man met de hamer gehad, tja het was ook een top weertje, graad of 10 en bijna geen wind, ik was al bijna in m'n korte (fiets)broek vertrokken.
En ook zondag lekker wat kunnen rijden, alleen stond er nu een stevige wind maar het ging me gelukkig redelijk af.

Bike route 131504 - powered by Bikemap
Gelijk maar weer eens een ander kaartje voor mijn gereden routes geprobeerd, ziet er leuk uit zo met de hoogtemeters erbij, jammer dat ik deze alleen niet had tijdens deze rit.

0 reacties:

Een reactie posten