Op 16 Mei 2017 verzamelen we weer voor een nieuwe Ronde vanuit Leuven(onder voorbehoud)

Dit Blog is bestemd voor alle wielrenners van de"Ronde van de Pipeline" en alle andere fiets enthousiastelingen.

De ronde van de pipeline is een jaarlijks terugkerende wielermeerdaagse door België en/of Nederland.

De wielrenners zijn allemaal (oud)medewerkers van de Defensie Pijpleiding Organisatie en van de Belgian Pipeline Organsation.

Het is één en al gezelligheid en het fietsen doen we erbij !

zaterdag 30 mei 2009

Het fotoalbum is weer uitgebreid, neem snel een kijkje!!
Wat hebben we weer een mooie week achter de rug in het Belgische land, maar helaas is het alweer afgelopen. Hier zijn alvast de routes die we gereden hebben, helaas had ik niet van te voren gekeken of mijn Garmin wel was opgeladen en heb ik de eerste rit naar Koksijde maar voor ongeveer de helft kunnen opslaan. (stom van me). Ook kunnen jullie hier de eerste foto's bewonderen en hopelijk net als ik nagenieten van deze prachtige dagen die weer als vanouds zeer goed waren verzorgd, bedankt JP (en natuurlijk ook alle anderen die mee hebben geholpen). Binnenkort zal hier ook een verslag van de ronde volgen.

Fiets route 317060 - powered by Bikemap 

0 reacties:

Een reactie posten