Op 16 Mei 2017 verzamelen we weer voor een nieuwe Ronde vanuit Leuven(onder voorbehoud)

Dit Blog is bestemd voor alle wielrenners van de"Ronde van de Pipeline" en alle andere fiets enthousiastelingen.

De ronde van de pipeline is een jaarlijks terugkerende wielermeerdaagse door België en/of Nederland.

De wielrenners zijn allemaal (oud)medewerkers van de Defensie Pijpleiding Organisatie en van de Belgian Pipeline Organsation.

Het is één en al gezelligheid en het fietsen doen we erbij !

zondag 21 september 2008
Vandaag 20 september een heerlijk zonnige dag dus tijd om een lekker ritje te maken.
Ik wilde vaandaag een wat langer ritje gaan maken door de hoeksewaard, maar deze rit is uiteindelijk toch niet zo lang gworden omdat ik na een paar kilometer al met een lekke band langs de kant van de weg stond.
Maar niet getreurd, een nieuw bandje erom en weer verder genieten.
Alleen had ik nu geen reserve bandje meer bij me, maar ik zou vast nog wel ergens onderweg een fietsenwinkel tegenkomen om nog een bandje te halen, of misschien toch maar gokken dat ik niet nog een lekke band zou krijgen!
Dat laatste heb ik dus gedaan en achteraf gezien was dat toch de verkeerde beslissing want na zo'n 30 kilometer kreeg ik de indruk dat alweer m'n voorband niet zo hard meer was, lag het aan mijn oppomp kwaliteiten of toch niet......
Na nog wat te hebben doorgereden ben ik toch maar even gestopt, want in de bochten voelde het niet geweldig en ja hoor het kan dus toch, twee keer lek in een rit, het was dan weliswaar niet een echte lekke band maar een zogenaamde leegloper.
De rit werd dus ongewild wat korter en ik moest af en toe de fietspomp gebruiken, het was dus weer een wijze les om toch maar twee bandjes bij de volgende ritten mee te nemen.
De rit is weer na te gps-en via de volgende link: trainingsrit 20 sept 2008

0 reacties:

Een reactie posten