Op 16 Mei 2017 verzamelen we weer voor een nieuwe Ronde vanuit Leuven(onder voorbehoud)

Dit Blog is bestemd voor alle wielrenners van de"Ronde van de Pipeline" en alle andere fiets enthousiastelingen.

De ronde van de pipeline is een jaarlijks terugkerende wielermeerdaagse door België en/of Nederland.

De wielrenners zijn allemaal (oud)medewerkers van de Defensie Pijpleiding Organisatie en van de Belgian Pipeline Organsation.

Het is één en al gezelligheid en het fietsen doen we erbij !

vrijdag 3 september 2010
vrijdag 3 september 2010,
Op de woensdagavonden wordt er bij mijn clubje altijd getraind maar afgelopen woensdag moest ik helaas verstek laten gaan en het zag er naar uit dat ik deze week mijn fietskilometers alleen moest maken, wat overigens ook heel mooi kan zijn.
Maar mijn toerclub heeft een weblog waar iedereen zijn of haar bericht kan achterlaten.
Op donderdag toch maar even een berichtje geplaatst of er nog renners waren die toevallig op vrijdag vrij waren en ook wel zin hadden in een ritje, en ja hoor er kwam vrij snel een collega fietser op het weblog die wel mee wilde rijden.
Op vrijdagochtend naar de startlocatie bij de sporthal en maar even wachten of er nog meer renners zouden komen opdagen, helaas bleven we met z'n tweeen.
We hadden weer het voornemen om richting Stellendam te gaan rijden want daar hebben ze zo'n mooie visafslag met dito viswinkel, ditmaal namen we de "groene" route naar Stellendam, heerlijk over de dijken waar voor de verandering eens weinig wind stond.
We hielden een rustig tempo aan zodat we lekker konden praten over van alles en nog wat en voordat we het wisten stonden we alweer bij de visboer op de stoep.
Na deze culinaire stop reden we weer terug naar Hoogvliet, onderweg kreeg ik nog een paar wijze lessen van mijn collega fietser, hij vertelde mij dat mocht je van de weg afraken je beter even rustig in het gras of langs de kant van de weg kan blijven rijden en dan rustig weer terug de weg op moet gaan, hij had mij deze les nog maar net verteld en als een echte Sven Nijs reed hij heel beheerst weer de weg op.
Maar je kan het ook overdrijven om dit grapje nog tweemaal te laten zien (onbewust)!
We hebben gewoon weer een lekker rondje gemaakt van 87 km, wat is het leven toch mooi.

0 reacties:

Een reactie posten